16 Νοε 2011

Βραβείο και βιβλία που διάβασα...............

Καλά... με έχει πιάσει μια βαρεμάρα!!!...έχω τόσα πράγματα να σας γράψω...τα έχω φτιάξει...τα έχω βάλει στην σειρά και τα έχω αφήσει εκεί...Βέβαια εγώ ξέρω τι φταίει...το κρύο βέβαια!!!...τι άλλο!!!...Δεν θέλω να κάνω τίποτα....
Θέλω να μπω στην τρύπα μου και να ξυπνήσω την Άνοιξη...
Μήπως να μετανάστευα?  Είνα μια καλή ιδέα. Ταιριάζει και με την κρίση.
Μπήκα λοιπόν να απαντήσω στα δικά σας ωραία σχόλια και είδα ότι η φίλη Σοφία από το "Αγάπη και Δημιουργία" μου έδωσε ένα βραβείο....Γιούπιιιιι!!!!!!

Σ΄ευχαριστώ Σοφία μου για το βραβείο που μου χάρισες και που με θυμήθηκες, επίσης σ' ευχαριστώ γιατί με κινητοποίησες να κάνω ανάρτηση...και σκέφτηκα πως αφού θα σας δείξω το βραβείο καλό θα ήταν να κάνω και ανάρτηση με κάποια βιβλία που διάβασα πρόσφατα...
Είναι πολύ διαφορετικά το ένα από το άλλο, αλλά όλα μου άρεσαν πολύ.


ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ
ΝΑΣΙΟΥΤΖΙΚ ΠΑΥΛΙΝΑ
Ήταν γραφτό της Λίζας να ζήσει μια πολυτάραχη ζωή. Από το πλουσιόσπιτο που γεννιέται στην Κωνσταντινούπολη ως πλούσια μοσχαναθρεμμένη κόρη, βρίσκεται στα δώδεκά της χρόνια στην Αθήνα σε οίκο ανοχής, κι από εκεί, από μια ξαφνική αλλαγή της τύχης, υιοθετημένη κόρη της διασημότερης ηθοποιού της Αθήνας, της Αγλαΐας Περελή. Οι πόρτες του παλατιού θα ανοίξουν γι' αυτήν και θα την ερωτευτεί ο βασιλιάς Όθωνας.

Δύο άντρες βρίσκονται στο δρόμο της: ο παντρεμένος βασιλιάς Όθωνας και το παλικάρι Νίκος Σκουζές. Ποιον από τους δυο θα διαλέξει; Ένας κρυφός γάμος και μια πλεκτάνη που αποκαλύπτεται. Ζωή και αλήθεια. Αλήθεια και ζωή.
Η αλήθεια της αγάπης. Η αλήθεια της ζωής.

Ένα βιβλίο για μια κοπέλα που η τύχη της την έσερνε πάντα μπροστά...


ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΥΣΤΙΚΗ ΘΟΥΛΗ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΟΝΑΡΔΟΣ 

Από τις ηλιόλουστες Κυκλάδες στη σκυθρωπή αλλά μαγευτική Βενετία. Κι από εκεί, περίπου στην άκρη του κόσμου. Ένα μυθιστόρημα που ανατρέχει στην ιστορία των πρώτων εξερευνήσεων των θαλασσών και μια ναυτική, ταυτόχρονα, περιπέτεια. Με τα πρωτόγονα μέσα του 16ου αιώνα, Έλληνες θαλασσοπόροι αντιμετωπίζουν άγνωστες θάλασσες, μυστικιστικές δοξασίες και φοβερές θύελλες. Από τους πάγους του Βόρειου Πόλου στις περίεργες καταιγίδες του Ατλαντικού. Κι από τις ανεξερεύνητες θάλασσες των νησιών Φερόες, της Ισλανδίας και της Γροιλανδίας στα επικίνδυνα περάσματα του Βόρειου Ειρηνικού και της Βρετανικής Κολομβίας.


Ο Γιώργος Λεονάρδος μάς παίρνει μαζί του, με συναρπαστικό τρόπο, στα πιο απρόσιτα κι επικίνδυνα σημεία της Γης: Από την Εσχάτη Θούλη, που ενέπνευσε την κλασική αρχαιότητα -αλλά χρησιμοποιήθηκε και σαν μυστικό σύμβολο από τους ναζί-, μέχρι τα δυσκολότερα θαλασσινά περάσματα των μεγάλων ωκεανών, όπως το μυθικό πέρασμα του Ανιάν και το στενό του Έλληνα Ιωάννη Φωκά ή Χουάν ντε Φούκα. Ταξιδεύουμε μαζί με τους ήρωες του βιβλίου σε μια περιπέτεια πλανεύτρα και θελκτική, που θα χαραχτεί ανεξίτηλα στη μνήμη μας.

Ένα ιστορικό μυστικιστικό μυθιστόρημα, μια γοητευτική και συνάμα σαγηνευτική αφήγηση για τους φανατικούς των ταξιδιών και των εξερευνήσεων, αλλά και για όσους θα ήθελαν να γνωρίσουν τις κοσμογονικές και θρησκευτικές δοξασίες των λαών του 16ου αιώνα. 




ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ
ΜΑΝΤΑ ΛΕΝΑ
Πότε σταμάτησε να είναι ευτυχισμένη; Δε θυμόταν πια.
Πότε άρχισε να είναι δυστυχισμένη; Μα ήταν;
Ήταν τριάντα πέντε χρονών. Ήταν παντρεμένη. Ήταν μητέρα. Ήταν όμορφη. Ήταν ευκατάστατη. Αλάνθαστα συστατικά ευτυχίας και επιτυχίας...
Ο άντρας της ήταν σαράντα χρονών. Ευπαρουσίαστος. Καλός οικογενειάρχης. Δεν ξεχνούσε ποτέ επέτειο ή γενέθλια. Ίσως χάρη στην καλά ενημερωμένη ατζέντα του και την καλά οργανωμένη γραμματέα του.
Τάξη και οργάνωση. Οργάνωση και τάξη. Τα κλειδιά της ζωής τους. Μιας ζωής που έμοιαζε να έχει βγει από το πρόγραμμα κάποιου πληκτικού ηλεκτρονικού υπολογιστή.
'Αραγε η έλλειψη γέλιου και η ρουτίνα σ' ένα γάμο είναι αιτία διαζυγίου; Και τι θα γίνει όταν το γέλιο έρθει στη ζωή εκείνης... από το παράθυρο; (Του διπλανού σπιτιού συγκεκριμένα...) Τι θα γίνει όταν θα χρειαστεί να διαλέξει ανάμεσα στη ζωή που ξέρει μόνο το σήμερα και τη ζωή που έχει προγραμματίσει μέχρι και τις διακοπές του επόμενου χρόνου; Κι ακόμα ανάμεσα σ' έναν τρελό έρωτα, καινούριο, σε αντίθεση μ' έναν παλιό, που δεν έχει τίποτα ενδιαφέρον να προτείνει;
Τα ονόματά τους; Δεν έχουν σημασία... Γι΄ αυτό δεν αναφέρονται πουθενά στο βιβλίο. Ας δώσει λοιπόν ο αναγνώστης όποιο όνομα θέλει στους ήρωες αυτής της ιστορίας και ας ζήσει για λίγο τη ζωή τους. Ίσως παρέα μ' ένα φλιτζάνι καφέ στη χόβολη.


Η ΕΚΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ
ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΔΟΥ-ΠΟΘΟΥ
Η Αδριανή επισκέπτεται με τον άνδρα της έναν τόπο, που τον αποκαλούν "τόπο των παλιών μυστηρίων" και μαγεύεται.
Κάποια υπερφυσικά φαινόμενα που γίνονται εκεί ξυπνούν μέσα της ένα τρελό ενδιαφέρον να μάθει για την ιστορία του και το μυστήριο που κρύβει.
Η προσωπική περιπέτειά της, ο έρωτάς της για τον νεαρό αρχιτέκτονα - που τον διεκδικεί και ο άνδρας της - είναι μόνον η επιφάνεια του μύθου. Σε ένα παράλληλο επίπεδο εκτυλίσεται η περιπέτεια του τόπου, που τον εξουσιάζει ο θρύλος και τον ζωντανεύει το μαγικό υπέρλογο - η ζώσα ύλη του μυστηρίου. 


 

"ΣΕ ΚΩΜΑ"
ΦΙΛΝΤΙΝΓΚ ΤΖΟΥ
Έμοιαζε σαν η ζωή να της τα είχε προσφέρει όλα απλόχερα… Καριέρα, φιλία, συντροφικότητα. Τίποτα δεν προμήνυε την καταστροφή που ερχόταν, όταν ξαφνικά ένα αυτοκίνητο με ιλιγγιώδη ταχύτητα θα συνέθλιβε κάθε οστό του κορμιού της.
ΣΕ ΚΩΜΑ...
Χωρίς να βλέπει, χωρίς να μιλά. Ακούει όμως όσα λέγονται και οι αποκαλύψεις γκρεμίζουν τον κόσμο της, απειλούν ξανά τη ζωή της. Ποιος θα τη σώσει από τον εφιάλτη; 






Με την σειρά μου εγώ πρέπει να χαρίσω το βραβείο σε άλλα blogs...αλλά επίσης βλέπω ότι το έχουν πάρει όλα τα blogs που παρακολουθώ....Γι' αυτό το χαρίζω σε όποιο blog το θέλει  με όλη μου την αγάπη.  

26 σχόλια:

Kiki είπε...

Και να σκεφτείς πως δεν κλείνω μάτι αν δεν διαβάσω!! Και δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά!!! Λέω να ξεκινήσω με Λένα Μαντά!!! Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!!!

χρυσάνθη είπε...

Από το ίδιο πάσχω και γω αυτό το διάστημα!!!Είμαι σε απόλυτο λήθαργο!!!
Συγχαρητήρια για το βραβειάκι αλλά κυρίως για την βιβλιοφαγική σου διάθεση!!!Μπράβο!!!Καλό βράδυ!!

Sophie είπε...

Έχω διαβάσει της Λένας Μαντά ''Τη μέρα που σε γνώρισα''και θεωρώ πως είναι από τα καλύτερα βιβλία της!!!Τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω αλλά είναι ευκαιρία αφού τα προτείνεις να τα διαβάσω.Ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

evi_athanasiou είπε...

ευάκι μου.. συγχαρητήρια για το βραβειο σου.... το κλεβω..χαχχαχαχα..

καλη συνεχεια στο διαβασμα... φιλια...

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Αγαπημένη η Λένα Μαντά αλλά τυχαίνει να μην έχω διαβάσει το συγκεκριμένο.Το βάζω στο πρόγραμμα!Ευχαριστούμε για τις προτάσεις σου!Καλή συνέχεια!Φιλιά!

magda είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο και σ ευχαριστώ για την εκτενή παρουσίαση των βιβλίων!
Φιλάκια

Helen Gr είπε...

Συγχαρητήρια πολλά για το βραβείο, πραγματικά το αξίζεις. Εύχομαι πολύ περισσότερα.
Τα βιβλία φαίνονται εξαιρετικά. Ευχαριστούμε για την πολύ αναλυτική παρουσίαση.
Καλό και ζεστό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο Ευάκι μου και σε ευχαριστούμε για τις πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις! Φιλάκια, καλό βράδυ!

mia είπε...

Εύα μου...τι θα γίνουμε με αυτό το κρύο....δεν το αντέχω ...δεν το αντέχω...χάνω την διαθεσή μου ...δεν μπορώ να κουνηθώ...διάβασμα δεν προλαβαίνω αυτό τον καιρό αλλά σημειώνω για υπόψιν....φιλιά...
ΥΓ.(άμα βρεις λύση σώσε με)

Eva Z. είπε...

Γεια σου Κική μου...Αυτό της Λένας Μαντά καλό είναι να το διαβάσουν και οι άντρες...φιλιά

Eva Z. είπε...

Γεια σου Χρυσάνθη μου...ευχαριστώ για την συμπαράσταση στον λήθαργο..

Eva Z. είπε...

Σοφία μου να διαβάσεις και τα υπόλοιπα...ειδικά το "Σε κώμα" είναι πολύ ωραίο αν σου αρέσουν όλα αυτά τα δράσης βιβλία...Καλή εβδομάδα.

Eva Z. είπε...

Καλησπέρα Εύη στο χαρίζω το βραβείο μέσα από την καρδιά μου...Φιλιά.

Eva Z. είπε...

Γεια σου Βαλεντίνα...πράγματι είναι ωραίο βιβλίο..να το βάλεις στο πρόγραμμα να το διαβάσεις...Καλή εβδομάδα.

Eva Z. είπε...

Ευχαριστώ Μάγδα μου για τα καλά σου λόγια...Καλή εβδομάδα

Eva Z. είπε...

Ελένη μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πράγματι είναι ωραία βιβλία. Αν έχεις την ευκαιρία διάλεξε να διαβάσεις κάποιο από αυτά.

Eva Z. είπε...

Ευχαριστώ Ελενάκι μου για τα καλά σου λόγια...Φιλάκια

Eva Z. είπε...

Μία μου η λύση είναι μια..εγώ θα πάω νοτιότερα...πήρα τηλέφωνο τον γιό μου εδώ μαμά δεν έχει κρύο μου λέει...εκεί θα πάω και αν θες έλα μαζί μου...θα ξεχειμωνιάζουμε και το καλοκαίρι πάλι θα καθόμαστε εκεί για μπάνια...Τι καλά..Φιλιά

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΤΟ ΣΕ ΚΩΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ . ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!

mia είπε...

Tι καλά που θα ήτανε...το ίδιο λέει και ο δικός μου...ακόμα δεν έχει ανάψει καλοριφέρ....
αλλά η δουλειά???

Pela Sofi είπε...

Για περάστε από το σπιτάκι μας...σας περιμένει δωράκι..κι άλλο απ' ότι βλέπουμε στην αρχή της ανάρτησης ;)

mirsini's creations είπε...

Γειά σου γλυκειά μου Φίλη!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο Έυα μου!!! Το αξίζεις και με το παραπάνω!!!! Το blog σου είναι υπέροχο!!!
Εγώ έλειπα 5 μέρες ταξιδάκι!!! Πολύ καλό μου έκανε!!!! Πήγα πάλι Ολλανδία για εκείνο το τεράστιο παζάρι δίσκων που σας έλεγα!!! Τώρα κάνω blogoτσαρκα! χα!χα!χα! Διάβασες πολύ τελευταίως!!!!! Μπράβο!!!! Είναι υπέροχο να ταξιδεύεις σε άλλους παράλληλους κόσμους!!!
Να είσαι καλά!! Καληνύχτα και πολλά φιλάκια και...σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια!!!! :ο)

Eva Z. είπε...

Έφη πράγματι το "Σε κώμα" είναι πολύ ωραίο αν σου αρέσουν οι περιπέτειες αγωνίας και το λέω αυτό γιατί θα μπορούσε να γίνει αστυνομική περιπέτεια στο σινεμά...Φιλιά

Eva Z. είπε...

Αχ Μία μου κι εγώ που τα λέω μήπως μπορώ να φύγω να πάω νοτιότερα? Δεν γίνεται οπότε κρύο και πάλι κρύο...

Eva Z. είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το δώρο Pela Sofi. Θα αναφερθώ και σε σας για το δώρο αυτό...Φιλιά

Eva Z. είπε...

Μυρσινάκη μου σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...είσαι ένα γλυκύτατο παιδί...ναι θυμάμαι που είπες ότι θα πήγαινες Ολλανδία...πέρασες καλά από ότι κατάλαβα...μπράβο..φιλάκια.