5 Σεπ 2011

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ---ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Επιστροφή!!!! Μερικές φορές πολύ ωραία λέξη. Άλλες φορές όχι και τόσο... Εξαρτάται πως περνάς και που είσαι. Όπως και να 'χει μπήκαμε στο Φθινόπωρο και η επιστροφή στα καθημερινά μας αναπόφευκτη...Επιστροφή στο σπίτι και στην καθημερινότητα...Επιστροφή στην δουλειά....Επιστροφή στα σχολεία....Επιστροφή στην πόλη. 
Αυτή η επιστροφή (δηλαδή στην πόλη εννοώ) είναι η πιο δύσκολη για μένα. Γι' αυτό έχω μερικές φωτογραφίες που με βοηθούν να δραπετεύω αφού θυμάμαι διάφορα ωραία πράγματα που συνέβησαν κατά την διάρκεια του καλοκαιριού...
Βέβαια είναι για μένα και η επιστροφή στην γειτονιά των blogs που μου έλειψε πραγματικά όλο αυτό το διάστημα....
Καλώς σας βρήκα λοιπόν φίλες και φίλοι των blogs....Καλό Φθινόπωρο να έχουμε....Όλα καλά να πάνε και ψηλά το κεφάλι σε ότι μας συμβαίνει... 


Ιεράπετρα
Η Ιεράπετρα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Κρήτης και η νοτιότερη της Ελλάδας και της Ευρώπης.  Είναι επίσης η μεγαλύτερη σε πληθυσμό πόλη, αλλά και το κύριο οικονομικό και εμπορικο κέντρο του νομού Λασιθίου.
Η πόλη βρίσκεται στη θέση της αρχαίας πόλεως Ιεράπυτνας στη νοτιοανατολική Κρήτη.
Παλαιότερες ονομασίες της Ιεράπυτνας ήταν Κύρβα, Κάμιρος, Πύτνα και ήταν μια από τις σπουδαιότερες πόλεις της Κρήτης, ιδιαίτερα κατά τη Ρωμαϊκή περίοδο.

Η Ιεράπετρα σύμφωνα με την Ε.Μ.Υ είναι η θερμότερη πόλη στην Ελλάδα με μέση ετήσια θερμοκρασία 20.1 βαθμούς Κελσίου καθώς επίσης και η πόλη με την μεγαλύτερη ηλιοφάνεια στις 3.101 ώρες.

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Λεπτομέρεια του Λιμανιού


Το κάστρο


Παραλία μέσα στην πόλη


Διαφορετική άποψη της πόλης και του παραλιακού δρόμου

 Αυτή είναι μια ιδέα από την Ιεράπετρα στην οποία βρέθηκα λόγω σπουδών του γιού μου στο εκεί ΤΕΙ οπότε θα την βλέπω για τα επόμενα 5 με 6 χρόνια μάλλον συνέχεια (ελπίζω γιατί είναι καταπληκτικό μέρος και το ιδανικό για μια κρυουλιάρα σαν και μένα που θέλω μόνο καλό καιρό στην ζωή μου). 
Μετά από εκεί επέστρεψα στην Αθήνα αρχές Αυγούστου και έφυγα για τα πάτρια εδάφη που είναι η Αιδηψός στην βόρεια Εύβοια. Πάρτε μια ιδέα και από εκεί.

Άποψη της πόλης από το φερυ



Διαφορετική μεριά με το Ξενοδοχείο Θέρμαι Σύλλα  σε πρώτο πλάνο


Αγαπημένο κομμάτι της πόλης γεμάτο με πηγές ζεστών νερών

Ήλια, χωριό μερικά χιλιόμετρα πιο πέρα από την Αιδηψό




Ήλια επίσης

 Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω για τις ευχές τους όλες τις φίλες του blog και να τους ευχηθώ Καλό Φθινόπωρο!!!
Ευχαριστώ πάρα πολύ επίσης την φίλη Ελένη από το http://helengrblog.blogspot.com  που μου χάρισε ένα βραβείο πάρα πολύ όμορφο και καλοκαιρινό...
Λυπάμαι μόνο που μη έχοντας καμμία επαφή με το blog δεν το είδα νωρίτερα.... 
Σ΄ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου να είσαι καλά.
Καλό Φθινόπωρο και πάντα με τα ταξίδια σου και τις ωραίες μαγειρικές ιδέες σου να γαργαλάς την φαντασία μας και την γεύση μας.
Με την σειρά μου το χαρίζω σε όλη την μπλοκογειτονιά με πολλή αγάπη για ένα υπέροχο και όμορφο Φθινόπωρο!!!!


32 σχόλια:

maria gouma είπε...

καλημερα!! καλως ηρθες ευακι :) καλο φθινοπωρο να εχουμε!!

Maria B. είπε...

Εκει μου παρεθεριζες μικρούλι μου και δεν μας ήρθες καθόλου ????
χαίρομαι πολύ που πέρασες όμορφα και απολαυσες την οικογενειά σου !
και του χρόνου Ευάκι μου να είσαστε καλά. Οσο για την Ιεραπετρα, εμένα δεν θα με χάλαγε καθόλου να πηγαίνω τα επόμενα 5-6 χρόνια !! χιχιχι!! καλή πρόοδο εύχομαι στα παιδιά.

αντε να μαζευόμαστε για να αρχίσουμε τα καφεδάκια μας !!!

φιλια πολλά πολλά

mia maria είπε...

Καλό φθινόπωρο και καλή προσαρμογή τώρα πια:)

Unknown είπε...

Καλώς σε βρήκα Μαρία μου. Γενικά να είμαστε καλά...

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου..Εκεί ήμουνα φέτος και μάλλον και τα επόμενα καλοκαίρια. Κι εσύ Μαράκι μου να τους χαίρεσαι όλους και σίγουρα θα τα πούμε από κοντά τώρα που θα μαζευτούμε...

Unknown είπε...

Καλή προσαρμογή δεν λες τίποτα. Τι ωραία που είναι η ξενοιασιά...καλό φθινόπωρο...

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ!

Unknown είπε...

Πράγματι είναι πολύ ωραία πόλη...απ' αυτές που θέλεις να της επισκέπτεσαι συχνά...

Ιωάννα είπε...

Καλό ξεκίνημα και πάλι, πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου. Αγαπημένο νησί η Κρήτη!!!
Καλό Φθινόπωρο να έχουμε!!!

para-kelsoscooks είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό φθινόπωρο. Ωραίες οι εικόνες και των δυο πόλεων.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλώς το Ευάκι μας!!
Πως πέρασες, πως πέρασες???
Θέλω να μου τα πεις από κοντά!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

mara είπε...

Kαλό φθινόπωρο Εύα μου!
Ωραίες φωτογραφίες!

Γιάννα είπε...

Καλό φθινόπωρο Εύα μου!! Σε όμορφα μέρη πέρασες τις διακοπές σου, και είσαι και τυχερή που θα επισκέπτεσαι συχνά την όμορφη Κρήτη!!!!
Φιλάκια!!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Καλημέρα...Καλώς επέστρεψες...Καλή αρχή...

Unknown είπε...

Καλό Φθινόπωρο για όλους μας Ιωάννα μου. Πράγματι είναι ωραίο νησί η Κρήτη...Ευελπιστώ τώρα που άνοιξα παρτίδες να δω και άλλα μέρη της.Φιλιά πολλά.

Unknown είπε...

Καλή εβδομάδα και σε σένα para-kelsoscooks και καλό Φθινόπωρο επίσης.

Unknown είπε...

Γεια σου Ελενάκι μου. Πέρασα πολύ ωραία και ναι σίγουρα θα έχουμε καφέ από κοντά για τις λεπτομέρειες..Φιλάκια.

Unknown είπε...

Καλό Φθινόπωρο και σε σένα Μάρα μου να είσαι καλά.

Unknown είπε...

Γεια σου Γιάννα μου. Ναι ήταν ωραία. Μια χαρά την υγειά μας να έχουμε και όλα καλά. Φιλιά και σε σένα.

Unknown είπε...

Καλώς σε βρήκα "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." Σ΄ευχαριστώ καλή εβδομάδα και καλό Φθινόπωρο.

Helen Gr είπε...

Καλώς μας ήλθες, Εύα, καλό φθινόπωρο. Χαίρομαι που πέρασες καλά και έχεις πολλές εικόνες να χρωματίσεις το χείμώνα σου.
Η Αιδηψώς μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια, ξέρεις τα θερμά λουτρά, η γιαγιά κλπ. Από την Αρκίτσα περνάς απέναντι;

Mania είπε...

Τυχερούλα εκανες μπόλικες διακοπές!! Καλό φθινόπωρο με υγεία και δημιουργία!! Καλώς σε βρήκα!!

Unknown είπε...

Καλώς σε βρήκα Ελένη μου και σε σένα καλό φθινόπωρο. Πράγματι πέρασα αρκετά καλά. Όσο για την Αιδηψό εμένα είναι τα παιδικά μου και όχι μόνο χρόνια μιας και ο πατέρας μου είναι από εκεί. Ναι από την Αρκίτσα περνάμε με το φέρυμποτ.

Unknown είπε...

Καλώς όρισες Μάνια. Πράγματι φέτος δόξα σοι ο Θεός πέρασα πολύ καλά. Καλό φθινόπωρο και σε σένα.

Kiki Aposeki είπε...

Άντε βρε κοριτσάκι μου και μας έλειψες!!! Να περνάς πάντα τόσο όμορφα!!! Καλό χειμώνα τώρα!!!

Unknown είπε...

Καλό χειμώνα και σε σένα Κική μου...να είσαι καλά...κι εσείς μου λείψατε.

mia είπε...

Γειά σου Εύα ... καινούργια στην γειτονιά σας...να ευχηθώ και εγώ καλό φθινόπωρο..την Κρήτη την γνώρισα και εγώ από τον γιό μου είναι τέταρτο έτος στα Χανιά.Δεν έχω κατορθώσει να την γυρίσω.Όποτε πάω για δυό μέρες (μην φανταστείς) με την σφουγγαρίστρα μπαίνω με την σφουγγαρίστρα βγαίνω....αγόριααα...
Την βόρεια εύβοια την λατρεύω ,λίμνη, ροβιές...ωραία!!!

mirsini's creations είπε...

Γεια σου Ευα μου και καλωσηρθες στην blogoγειτονια!!! Καλο φθινοπωρο να εχουμε!!!! Ευχομαι να ξεκουραστηκες οσο χρειαζοσουν κι ακομα παραπανω!! Η Αιδηψος φαινεται πολυ ομορφο μερος και γενικα στην Ευβοια εχει απιστευτα μερη απ'οτι ξερω!!! Τι ωραια που ο γιος σου θα βρισκεται στην Ιεραπετρα!! Τωρα εχεις και ενα ομορφο μερος για να αποδρασεις!!!! Ευχομαι τα καλυτερα στον γιο σου!!!! Να πετυχει τα ονειρα του και εσυ ναεισαι παντα γερη να τους χαιρεσαι!!!
Πολυ χαρηκα που ειδα το σχολιο σου!!! Θα τα λεμε!! Εγω γυρναω αυριο απο Παρο!! Τελος τα μπανακια, κλαψ! Αλλα η αληθεια ειναι οτι μου ελειψαν τα γατακια,οι δημιουργιες και η επικοινωνια μαζι σας!!!
Φιλακια πολλα!!!

Unknown είπε...

Καλό Φθινόπωρο και σε σένα Mia μου. Καλώς σε βρήκα και με το καλό το blog σου το οποίο είναι εξαιρετικό.
Αγόρια δεν λες τίποτα..Αλλά δεν θα του κάνω το χατήρι να είμαι με την σφουγγαρίστρα..Όποτε πηγαίνω θα βλέπω και τίποτα περισσότερο από τον τόπο. Του το είπα κιόλας. Όσο για την Βόρειο Εύβοια εγώ επειδή πηγαίνω από μικρό παιδί γιατί είναι ο πατέρας μου από εκεί την λατρεύω και κάθε καλοκαίρι αν δεν πάω δεν μπορώ.
Πανέμορφα μέρη επίσης Λίμνη και Ροβιές.

Unknown είπε...

Μυρσινάκι μου καλώς σε βρήκα και καλώς να ορίσεις κι εσύ από τις διακοπούλες σου. Πράγματι κλαψ για τα μπανάκια. Κι εγώ ήθελα να μείνω λίγο ακόμα μόνο και μόνο για τα μπανάκια...αλλά τι να κάνουμε δεν γίνεται αλλιώς...Τέλος πάντων...Ευχαριστώ για τις ευχες σου και εύχομαι και σε σένα ότι κάνεις και ότι ποθείς να γίνει και ακόμα παραπάνω.
Θα τα πούμε σίγουρα και ελπίζω να βρεθούμε ξανά σε κανένα μάζωμα για καφέ.
Φιλιά πολλά

Τζέσσυ είπε...

Έχεις τόσο δίκιο για την επιστροφή Ευάκι!!!!!!!! Και'γω μόλις τώρα επέστρεψα...
Αλλά τι να κάνουμε σιγά σιγά θα προσαρμοστούμε πάλι!!!!! Θα μου λείψει πολύ το καλοκαίρι!!!!!!
Υπέροχες οι φωτογραφίες!!!!!!!
Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!!!

Unknown είπε...

Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο και σε σένα Τζέσσυ μου...να είσαι καλά. Δυστυχώς όλα τα ωραία τελειώνουν!!!