23 Σεπ 2011

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ 7 LINKS

Ήρθε λοιπόν και η σειρά μου να σας πω τα δικά μου 7 links. Την ευκαιρία μου την έδωσε η φίλη Ελένη από το ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΥ by Helen gr η οποία με προσκάλεσε να παίξω κι εγώ σ' αυτό το ενδιαφέρον και διασκεδαστικό παιχνίδι.  
Βέβαια σε σχέση με όλα τα άλλα blogs που συμμετείχαν το δικό μου blog είναι μόνο μερικούς μήνες στον χώρο. Οπότε δεν έχω και πάρα πολλά να συγκρίνω.Θα προσπαθήσω λοιπόν πηγαίνοντας πίσω στον χρόνο και κοιτώντας τα θέματα που έχω αναρτήσει να βγάλω μια άκρη.  Φαίνεται ενδιαφέρον και μου κάνει σαν flash back.
 

Αυτό όμως που θέλω να αναφέρω  πριν σας απαριθμήσω τις αναρτήσεις μου, είναι ότι μου άρεσε πολύ η ανάρτηση της Ελένης για τα 7 links.  Και βέβαια η ανάλυση που έκανε για το νούμερο 7 και τι σήμαινε γενικά στην αρχαιότητα...
Πολύ ενδιαφέρον και θα ήθελα να προσθέσω τους 7 σοφούς της αρχαιότητας καθώς και τα 7 θαύματα του κόσμου. Μήπως να πω και για τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα; Επίσης τις 7 ημέρες που έκανε ο Θεός να φτιάξει τον κόσμο;  Μην ξεχάσω την φράση: "είμαστε στον έβδομο ουρανό".
Τελικά κατι συμβαίνει με αυτό το 7.
Δεν ήταν κάτι μόνο για τους αρχαίους αλλά και στην θρησκεία πρέπει κάτι να υποδηλώνει...

Τέλος πάντων αυτή είναι πολύ μακριά συζήτηση...ας επανέλθουμε στο θέμα μας...
Οπότε σαν την πιο όμορφη ανάρτηση θα διάλεγα αυτή με τις "Υπέροχες κινηματογρακινηματογραφικές στιγμές αφιερωμένες στον Άγιο Βαλεντίνο".

Η πιο δημοφιλής σύμφωνα με τα στατιστικά ήταν το "Λουλούδια στο περβάζι"... 


Η πιο αμφιλεγόμενη....μάλλον ήταν το "Ο έρωτας στο πιάτο σας"....


Τώρα η πιο χρήσιμη για μένα ήταν το "12 μυστικά για να μην παχύνουμε".


Ανάρτηση που ξαφνιάστηκα με την επιτυχία της ήταν το "Amazing Art of Nature".


Αυτή που δεν έλαβε την προσοχή που της άξιζε ήταν το "Ένας κήπος μινιατούρα".


Ποια ανάρτηση με έκανε περήφανη οεο???  Δεν ξέρω... Δεν την έχω κάνει ακόμα μάλλον... Θα μπορούσα να πω ότι ένοιωσα χαρά δεν θα το έλεγα περηφάνεια, πιο πολύ χαρά ήταν όταν κέρδισα το δωράκι μου από την φίλη Κατερίνα Γαλάτη από το ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ


Αυτά είχα να πω όσον αφορά τα 7 links μου.... Τώρα πρέπει να διαλέξω κι εγώ με την σειρά μου 5 blogs που θα συνεχίσουν την παράδοση....


Τα κορίτσια από το ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
Την Μαρία από το ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΚΑΙ RICOKO
Την Έφη από το Effie's Sweet Home Design
Την Mia από το Mia και
Την Kiki από το Creative Moments


Αυτά για το παιχνίδι και δίνω την σκυτάλη στα κορίτσια αφού σας ευχηθώ Καλό Σαββατοκύριακο.............

24 σχόλια:

mia maria είπε...

Όλες σου οι αναρτήσεις είναι εξαιρετικές! Πάντα τέτοια:))

Kiki Aposeki είπε...

Ναι συμφωνώ, όλες σου οι αναρτήσεις είναι ωραίες και άκρως ουσιαστικές!!! Καλή συνέχεια σ'αυτό που κάνεις... και το κάνεις τέλεια!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕVA ΜΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙΣ ; ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ! ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΠΩΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ. ΟΜΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ! ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!
ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ! ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ . ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

mia είπε...

Εύα μου καλησπέρα κορίτσι μου με κάτι δουλειες απο εδω κάτι βιτρίνες απο κει λάστιχο σου λέω ...σ ευχαριστώ που με τίμησες...θα το κάνω μόλις τα καταφέρω.... οι αναρτήσεις σου μου αρέσουν όλες αλλά αδυναμία έχω σε αυτές που έχουν εικόνες ξέρεις ποιές....αφού δεν μπορώ να ξεκολήσω ταξιδεύω μ αυτές....φιλάκια ταξιδιάρικα

Helen Gr είπε...

Καλημέρα, Εύα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Έχω να πω, αν και καινούργια, όπως λες, οι αναρτήσεις σου είναι εξαιρετικές. "Ουκ εν τω πολλω το ευ"που λέγανε οι αρχαίοι. Σου εύχομαι μια καλή και επιτυχή συνέχεια. Φιλιά.

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Εύχομαι να συνεχίσεις να κάνεις τόσο καλές και ενδιαφέρουσες αναρτήσεις...Τα φιλιά μου!

"ζαχαρούλα.." είπε...

η μία ανάρτηση καλύτερη από την άλλη!!!!!!!

πάντα τέτοια!!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα mia maria..Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...Καλή εβδομάδα σου εύχομαι...

Unknown είπε...

Σ΄ευχαριστώ Kiki μου και σένα... Ωραίο πράγμα να ακούς ωραία λόγια.. Εύχομαι και σε σένα καλή και δημιουργική εβδομάδα...

Unknown είπε...

Καλημέρα Έφη μου... το ξέρω ότι είσαι καινούρια αλλά σκέφτηκα ότι θα διασκέδαζες να συμμετέχεις στο παιχνίδι αυτό γιατί κι εγώ διασκέδασα αρκετά και πιστεύω όλες όσες το έκαναν πιο πριν από εμάς... Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα.

Unknown είπε...

Καλημέρα mia. Μην στεναχωριέσαι όλες λίγο πολύ λάστιχο γινόμαστε μέσα στην εβδομάδα οπότε καταλαβαινόμαστε...Περιμένω να δω και τις δικές σου αναρτήσεις που σίγουρα θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά.

Unknown είπε...

Καλημέρα Ελένη μου. Σ΄ευχαριστώ κι εγώ για τα δικά σου καλά λόγια...Ευχαριστώ επίσης που μου έδωσες την ευκαιρία να πάιξω αυτό το αρκετά ενδιαφέρον και διασκεδαστικό παιχνίδι...Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά.

Unknown είπε...

Καλημέρα "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο" Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ...Να έχεις καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

Unknown είπε...

Καλημέρα Ζαχαρούλα μου. Σ' ευχαριστώ για τα ζαχαρένια λόγια σου...Καλή εβδομάδα σου εύχομαι..

maria gouma είπε...

ολες οι αναρτησεις παντα χρησιμες, 'γεματες'απο πληροφοριες,και παντα μας μαθαινουν κατι καινουργιο!! σε ευχαριστω παρα πολυ για την προσκληση! δεν την γλιτωνω την συγκινηση σημερα,με 'διαλεξε' και μια αλλη κοπελα! και πραγματικα αυτα τα 'απλα' 'μικρα' εμενα με ενθουσιαζουν πολυ και χαιρομαι!!!! :))) σιγουρα και συντομα θα παιξω και εγω το παιχνιδακι!!! καλημερα! καλη εβδομαδα!και να ξερεις οτι εισαι και εσυ μια αιτια που ξεκιναει η εβδομαδα με χαρα και ενθουσιασμο :)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΞΕΤΕΛΕΣΘΗ!
ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ! ΟΒΕΡ!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ.

Unknown είπε...

Γεια σου Μαράκι μου. Χαίρομαι ιδιαίτερα που είμαι μια από τις αιτίες για να ξεκινησεις την εβδομάδα σου χαρούμενα. Ειλικρινά με κάνει να αισθάνομαι υπέροχα. Σ΄ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια. Περιμένω με αγωνία την ανάρτηση με τα δικά σου 7links.

Unknown είπε...

Έφη μου τον έλεγχο τον έκανα. Άψογο το αποτέλεσμα...μπράβο!!!!

ο παρατηρητης είπε...

σε περιμενω να δεις τι κανουν τα χερακια μου

Τζέσσυ είπε...

Συγχαρητήρια Ευάκι!!!!!! Οι αναρτήσεις σου είναι όλες υπέροχες!!!!! Καλή συνέχεια στο καταπληκτικό ιστολόγιό σου!!!!!!
Φιλάκια πολλά

Litsa είπε...

Κορίτσια το blog είναι τόσο ξεχωριστό!! Σε χαλαρώνει, σε ταξιδεύει και κυρίως σε αφήνει να ονειρεύεσαι!! Εγώ τουλάχιστον έχω ακόμη ανάγκη να ονειρεύομαι!!
Χαίρομαι που βρεθήκαμε!
Eva Z. δυστυχώς δεν κατάφερες να γραφτείς σε μένα, ίσως την επόμενη φορά... ;0)
Σας φιλώ και είμαι σίγουρη ότι θα τα λέμε!!

Unknown είπε...

Τζέσσυ καλημέρα...Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή συνέχεια και σε σένα...Φιλιά πολλά.

Unknown είπε...

Σ΄ευχαριστούμε πολύ L Κι εμείς έχουμε ανάγκη να χαλαρώνουμε επίσης και να ονειρευόμαστε. Χαιρόμαστε κι εμείς ιδιαίτερα που βρεθήκαμε και ελπίζω L μου να καταφέρω να γραφτώ...Φιλιά πολλά

Fanypap είπε...

Πολύ όμορφες όλες οι αναρτήσεις σου!!! πανέμορφο blog ! φιλάκια.